Gdy wszyscy byli ubrani w kamizelki zebraliśmy się nad jeziorem. Każda para otrzymała kajak. Wsiadłam do kajaku. Czekałam na Zayna. Po dwóch minutach przybiegł zdyszany.
- No nareszcie ! Co ty tak długo robiłeś?
- Te włosy same się nie ułożą. Tęskniłaś?
- Jasne, wsiadaj.
Płyneliśmy kajakiem. Na początku było sztywno, nie było tematów do rozmów. Gdy nagle Zayn przełamał cisze i powiedział:
- Kto Ci się podoba?
- No wiesz, Robert Pattinson mraśny jest. Ta jego klata. - powiedziałaś i zaczęłaś się śmiać .
- *śmiech* . Dobry żart, ale mi chodzi o to, czy z mojej szkoły wpadł Ci ktoś w oko. - powiedział Zayn i popatrzał na mnie swoimi pięknymi, dużymi oczami.
- No wiesz... - już chciałaś wydusić, że to on, ZAYN MALIK Ci się podoba, że szalejesz na jego punkcie, lecz twoja intulicja kazała Ci siedzieć cicho .
- Hmm ? - pośpieszał Zayn.
- Nikt mi nie wpadł w oko . - wydusiłaś.
* OCZAMI ZAYNA *
Nóż wbity w plecy? TAK ! To właśnie czuje. Myślałem, że spodobałem się Alexis. Przecież podobam się każdej. Ona nie jest każda... Ona jest najwspanialsza na świecie! Zakochanie... To stan który poczułem pierwszy raz w życiu!!! Nareszcie, tak długo na to czekałem!!! Niestety, zakochanie nie odwzajemnione ...
* OCZAMI NARRATORA *
Przyjaciele pływali i dobrze się bawili. Chlapali na siebie wodą i śmiali się z siebie. Oboje ukrywali to, co do siebie naprawdę czują. Każde z nich uważało, że tak będzie lepiej dla ich przyjźni. Nie chcieli jej rozwalić.
Zayn zaczął kołysać kajakiem. Alexis krzyczała żeby przestał. Niestety, było za późno, ponieważ oboje wylądowali z wodzie. Alexis krzyczała, że nie umie pływać. Zayn natychmist podpłynął do niej i wziął ją na ręce. Spojrzał w jej oczy. Zatopił się w nich. Napięcie rosło. Powoli zaczął zbliżać usta do jej ust i ... pocałował ją. Ona nieśmiało odwzajemniła pocałunek...
-CO MY ROBIMY? - powiedziała Alexis zakłopotanym tonem.
- To, co powinniśmy zrobić już dawno . - powiedział Zayn i pocałował ją poraz drugi .
_____________________________________________________________________
BEZNADZIEJNY GNIOT -.-
_____________________________________________________________________
BEZNADZIEJNY GNIOT -.-
PODOBA WAM SIĘ?
SORY, ŻE WAS ZANIEDBAŁAM ALE MIAŁAM DUŻO NAUKI ... :(
SORY, ŻE WAS ZANIEDBAŁAM ALE MIAŁAM DUŻO NAUKI ... :(
KOMENTUJCIE !
Żaden gniot! Jest genialneee :D mam nadzieję ze będziesz częściej teraz dodawac rozdzialy ;D <333 czekam nn ;]
OdpowiedzUsuńmi tam się podoba :D dodawaj następne, tylko szybciutko :**
OdpowiedzUsuńświetny :D
OdpowiedzUsuń